“Call Center”

Két dolog miatt kell kitartó és kevésbé kitartó, állandó vagy időszakos olvasóimtól elnézést kérnem:

ad 1.: Gyakorlatilag harmadik hónapja tetten érhető kommunikáció-szegénységem okán

ad 2.: Amiért “blogbeírásomnak” ismételten idegennyelvű címet adok.

Az első pontban említett “kihagyást” nem (csak) a nehezen kezelhető december-január-februári fűtésszámla, inkább a családunkban fejüket felütő felső légúti vírusok, óvodában “feljavított”, majd otthoni környezetben örömükben térdüket csapkodó baktériumok és  ”testépítésben” jártas egyéb kórokozók magyarázzák…mindent halasztottam tehát, ami halasztható.

A második pontban említett idegennyelvű cím pedig nem egyebet takar, mint - a XVII. kerületi Szakrendelők és betegek életét gyökeresen ugyan át nem alakító, de azt alapvetően érintő -, a Bajcsy Kórházban január 3.-val szárba szökkent központi előjegyzési rendszert.

A “Call Center” alatt három Matáv-vonal (4329606, -07, -08) végén nappali 12 órában szolgálatot teljesítő, alkalmanként 2 vagy 3 diszpécser-hölgy értendő. Ők hivatottak – a szerencsések számára – a X. és a XVII. kerületi csaknem összes szakrendelésre időpontot adni. Azért a “szerencsések” számára, mert betegeim visszajelzéséből arra lehet következtetni, hogy a központ elérhetősége finoman fogalmazva is korlátozott. (Nota bene: nyilván, nagyobb ráfordítással, több emberrel /ami lenne/, több pénzzel /ami nincs/, a rendszer gördülékenyebben működhetne).

E kérdéskörről (is), valamint a Ferihegyi úti Szakrendelő aktuális problémáiról volt alkalmam a minap a Rákosmente TV-ben nyilatkozni – reményeim szerint a felvétel egy-két napon belül honlapomon  megtekinthető.

Addig is: mindenkit szeretettel üdvözlök és boldog, verőfényes Március 15.-ét kívánok!

Fenke Ferenc

Addig is: várom a kérdéseket.

.